Reklamácia
- Pripravte si faktúru a predávací protokol, ktoré ste obdržali pri kúpe automobilu.
- Kontaktujte oddelenie reklamácií na telefónnom čísle 284 022 002 alebo vyplňte emailový formulár, ktorý vyplnte formulár, či sa prípadne osobne dostavte na pobočku.
- Odporúčame kontaktovať našich pracovníkov telefonicky alebo e-mailom a dohodnúť si konkrétny termín riešenia reklamácie.
- Vždy sa Vám bude plne venovať pracovník poverený riešením reklamácie.
- Berte na zreteľ, že k vybaveniu reklamácie bude nutné fyzicky pristaviť vozidlo k prehliadke a spísať reklamačný protokol./li>
- Vezmite so sebou predajnú zložku, ktorú ste obdržali pri kúpe vozidla, a to hlavne: faktúru, kúpnu zmluvu a predávací protokol.
- Reklamácie sú riešené v súlade so zákonmi Slovenskej republiky a Reklamačným poriadkom AAA AUTO.
- Vv prípade nespokojnosti s riešením reklamácie alebo s postupom pracovníkov, zašlite prosím svoje pripomienky.
Čo si vziať so sebou na reklamáciu do AAA AUTO
- Predajnú faktúru
- Protokol o skúšobnej jazde a prevzatí vozidla
- Pokiaľ uplatňujete Carlife, tak zmluvu na Carlife
- Prípadne správu servisu, kde je špecifikovaná vadana vozidle
- Fyzicky pristaviť vozidlo
V prípade administratívnych závad v TP ešte
- Technický preukaz
- Protokol o Evidenčnej kontrole
Reklamovať musí vždy majiteľ, ktorý vozidlo zakúpil, prípadne akákoľvek iná osoba, ktorá je týmto majiteľom splnomocnená a môže sa preukázať plnou mocou, ktorá je úradne overená.